VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



onsdag 16. desember 2009

Løpetid...


Ganske typisk at nå som jeg endelig har funnet ei enkel bloggside så finner jeg ikke fotoapparatet...Og nå som vi har så fint vintervær. Kaldt og litt snø, reine "tre nøtter til Askepott" stemning!! Reine poter og bare herlighet.Men jammen meg har det ikke vært litt hektisk i det siste, og så jeg som skryter av å skulle ta det med ro i desember:-) Jeg har fått trent litt for lite med snuppene, men turer har de nå fått. I dag tok de en tur aleine. Kaisa har som før sagt fått si første løpetid. Nabotispa -Kaisas venninne-løper også. Og sammen dro de på tur, til den kastrerte nabohunden. Med Santi som anstand. Jeg pleier å gå og halvkikke på de når de er ute og leiker sammen. Og plutselig var de borte vekk. Svisj. Nå er det jo ingen normale hanner her i nesten mils omkrets, men man kan jo aldri vite. Derfor var det best å hive på seg varmedressen og gå på hundejakt. Og jo da, der kom de hjemover, glade og fornøyde. Santi ville først undersøkeom det var noe spisende å finne på nabogården før ho kunne tenke seg å bli med hjem...
Kaisa er ganske dorsk om dagen, og appetitten er ikke helt på topp. Dvs, hundefor appetitten. I dag så jeg at ho spyttet ut forkuler etter å ha slikket litt på dem. Så godt smakte det. Ingen fare for å bli for tjukk nei!!
I morgen er det siste arbeidsdag før ferien min begynner. Det blir forferdelig godt!!! Kanksje jeg får mere tid til å leite etter fotoapparatet??
Enn så lenge får jeg finne et gammelt vinterbilde!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar