VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



lørdag 23. april 2011

Påske!!

Påskesola varmer oss, aldri kan jeg huske å hatt sommertemperaturer i påska! Gradestokken har krøpet veldig nærme 20-tallet, helt nyyydelig!!

Men vi har ikke bare sittet i sola og nytt finværet....Mye tid har gått med til blodprøver av Kaisa, venting, grubling, blodprøve- og paring. Vi har vært heldige og sluppet de lange kjøreturene m. overnatting da paring har foregått i Ålgård, i Lyngdal- og i Søgne. Vi har med andre ord hengt på hjul etter Otto- som var med familien sin på påsketur. Og nå er frieriene vel overstått, - og vel gjennomført. Dermed er det bare å vente- igjen. Men det er tross alt bedre å vente på et svangerskap enn å vente på løpetid!


Otto var en nydelig herremann på alle måter, Kaisa hadde bare noen unike måter å vise sin begeistring på...men Otto visste råd- og nå har vi god tro på at det snart vil vokse til små kombinasjoner av disse to flotte hundene:-)




Før påskeferien- og stevnemøtene-satte inn for alvor, hadde vi en super liten ferieuke på Sardinia. Der hadde vi nydelige dager med sol, flott natur, utrolige strender, italiensk is og pizza. Jeg kan absolutt anbefale øya, vi kommer gjerne tilbake en gang når temperaturen i havet har blitt innbydende for frysepinner som meg.




Det var fint med en liten utenlandstur nå siden jeg forhåpentligvis kommer til å få nok å gjøre i sommer....

Akkurat nå ligger Kaisa og sover så godt på gulvet. Hun kom så "kry" ut av bilen i dag. Det var som om hun sa til Santi:"Denne gangen var det JEG som fikk treffe kjekkasen." Og Santi snuser og snuser... " Ja ja, så får jeg bli klar for mormor-rollen da", tenker hun. Om jeg tillegger hundene mine menneskelige egenskaper? Neida, ikke i det hele tatt:-0

1 kommentar:

  1. Grattis med vel overstått parring! Nå får vi bare håpe vi blir like travle i sommer begge to ;)

    SvarSlett