VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



fredag 25. mai 2012

Vi nyter varme varme dager i Eiken. Gradestokken har nærmet seg 28 grader i skyggen. Jeg storkoser meg med sommer i mai, dette har vi ventet lenge på! hundene er late dagen lang, flytter seg fra skygge til skygge. Det er kun morgen og kveld at de er ivrige på å lufte seg, det er ellers best å bare ta det med ro når det ikke går ann å ta av seg en varm pels....
i dag tok vi dem med til lygnevannet, tenkte det var på tide å innlede badesesongen for både to og firbeinte. Jeg knipset noen bilder med mobilkameraet,- da jeg har vært så "uheldig" å "forlegge" minnekortet til kameraet mitt på et utenkelig sted:-(

Kaisa svømmer så gjerne, slik en god golden skal....





Mens Santi vil ha alle fire poter i bakken....






Koser seg i skyggen.




Kommer du?

I morgen venter nok en varm dag, det er bare å nyte så godt man kan. God pinse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar