VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



torsdag 7. juni 2012

Gratulerer med dagen, Santi!!

Vår kjære Santi er sju år i dag!! Jeg kan absolutt ikke fatte at det er sju år siden jeg hentet den lille store isbjørnvalpen hjem til Meland. Det føles nesten som i går....Jeg husker så tydelig da Brit hentet henne ut av hundegården og plasserte henne i armene mine. Jeg skulle ha en av tre tisper....men om hun hadde vært stripete og prikkete så hadde nettopp hun vært den aller aller beste!! Slik er det å få valp,- valpen MIN er den beste på jord, uansett.  Men hun var slettes ikke stripete, hun var en vakker valp- og ble en vakker hund med en enorm pels og en svært kraftig beinmasse.
Det var med Santi drømmen min gikk i oppfyllelse,- å oppdrette et valpekull. Santi har vært med på det meste,- lydighet, spor, agility,... og TUR.
Dette høres nesten ut som en nekrolog, hun er i aller høyeste grad levende fremdeles. Sulten på livet,- og sulten på mat.
Hvilken fødselsdagspresang gir man til sin kjære hund? Jo, en god tur på heia, med gjørmebad, spising av fersk sauelort og bading i klart fjellvann.
Gratulerer med dagen, Santi, min stoooore godklump!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar