VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



tirsdag 2. februar 2010

Endelig kom skinnsenga...

Jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe ei god skinnseng til de blonde dronningene. Og på lørdag slo jeg til. Et lite kupp, på tilbud. Grå og stor og fin. Nå ville vel gleden ingen ende ta?? Jomenn var de glade for at vi kom oss hjem fra den store byen, men senga, tja, den har vel foreløpig bare blitt prøvd ut et par ganger. For å sjekke om den var noe å satse på. Det er den tydeligvis foreløpig ikke, den gamle lefsa er fortsatt å foretrekke, i tillegg til flisene i ganga. Og en god del andre steder i huset. Men den er veldig fin!!:-))(
Jeg gjorde nok et kupp, kjøpte meg kjøresele, strikk og belte for en grei pris. Og ny klotang, den var riktig så god og skarp. Skam på meg som ikke har kjøpt ny tang tidligere.
I dag er det åpent for trening i ridehallen, men været er ganske så grusomt/innekoselig, alt etter som...så vi venter til neste tirsdag med å ta turen.
Jeg har meldt meg på nok et agilitykurs med Anne Haugland, 13.og 14 februar:-))
Kurset var egentlig tenkt som et nybegynnerkurs, men på grunn avliten interesse ble det åpent for vi som har gåttpå kurs før. Alle vil få individuell undervisning, og Kaisa vil kunne få prøvd hindre som er nye for henne. Jeg tror dette blir kjempebra!!

I dag har det vært jobb og skole på alle mann, og det var noen yre firbeinte som ventet på oss hjemme. De- og jeg- satte stoooor pris på en løpetur med Arvid i snøføyka!!(dvs,hundene løp, jeg var hjemme...)
Av og til er man bare ikke lysten på å bevege seg utenfor døra, og det må innrømmes at jeg ser frem til litt mindre vinter etterhvert....

Men når sola skinner er vinteren fin!

1 kommentar:

  1. Nydelige bilder. Høres ut som dere har det koselig sammen med de 2 firbente vennene.

    Anonym

    SvarSlett