VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



fredag 12. februar 2010

TV-titteren Kaisa...

Den lille, nette, uskyldige(?) Kaisa er jammen en luring på fire bein. Som tidligere nevnt er ho avslørt som sofagris om natta. Dette har nå blitt en vane for henne. Når lysene slukkes og alle-inkludert Santi- har funnet sin naturlige soveplass, da ser sjarmtrollet Kaisa muligheten til å slappe av litt i sofaen. Det er sikkert helt nydelig å ligge der i fred og ro. Ingen som kommanderer henne ned, de tobeinte har skygget banen.
Men her i natt syntes jeg ho tøyde grensene litt vel langt!
Utpå morgenkvisten våknet vi av høye stemmer i stua. Jeg var såpass omtåket at jeg ikke klarte å fatte hvorfor Arvid snakket så høyt der nede. Hva skjedde? Jo, det skal jeg si deg: Kaisa hadde slått på fjernkontrollen og startet TV'en fra sofaen. Var det animal-planet eller hundeviskeren...??:-))
Godt gjort å få det til, det skal ikke trykkes bare ei gang for å få inn lyd og bilde.
Jeg sier det bare: Er det rart vi har tendeneser til å tillegge dem menneskelige egenskaper...?

Åhh, synes ikke dette er lenge siden...:-/

1 kommentar: