VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



tirsdag 24. august 2010

I dag er det to uker til termin!!
Santi er fremdeles i svært så god form, spiser godt og er om mulig enda mere ivrig på å stjele allverdens mat. Magen virker ho ganske så uberørt av, men så er ho jo også en stor hund med god plass til en valpemage:-)
Pelsen er helt enorm, så her skal det bli stor pelsfelling og høy støvsugefaktor etterhvert...
Snart er det på tide å finne frem valpekassa- og forberede Kaisa på at gangen vår blir opptatt i noen uker:-/
Første etasje hos oss inneholder kun kjøkken og stue; vi bor i et eldre hus som ble bygget i 1937...Og da var det vanlig med flere små stuer, kjøkken og "kammers." Kan jo være koselig det, men jeg skulle gjerne hatt et stort valperom i tillegg.
Valpene blir iallefall godt preget/sosialisert tiden de er hos oss. Det blir mye valper både på kjøkken og i stue etterhvert..., men basen deres er i ei gang vi bygde som påbygg for få år siden. Og der ble også Kaisa født, og der liker ho fortsatt å sove .
Men snuppa skal ikke lide noen nød, jeg har jo store misstanker om at ho også kryper opp i sofaen i løpet av natta....Kanksje Kaisa kan få bli med Arvid opp på soverommet første uka? Sikkert helt greit for Kaisa det, hva Arvid måtte mene, det er en annen sak....

Jeg har funnet bittelitt trening-motivasjon, trener litt agility og lydighet med Kaisa. Santi får apportere dummy, noe hun har blitt mere og mere glad i. Og det er jo en fin aktivitet for en svanger hund!

I går tok jeg også med meg kameratet ut i regnværet for å forevige mine kjære hunder!


Santi i farta!





Santi er ikke lenger like ivrig på å leike med Kaisa, hun passer godt på magen sin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar