VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



lørdag 1. januar 2011

GODT NYTTÅR!

Så var det igjen tid for å ønske Godt Nyttår til kjente og ukjente!!
Juleferien har vært god- og gikk som alltid veldig fort... Når vi passerer nyåret er jula over for min del, og det er tid for å ta fatt på hverdagen igjen!
Det er kanskje slik at en bør oppsummere "hundeåret" 2010...?

Jeg er nok ikke av de mest aktive på hverken utstillingsfronten eller i andre konkurranser med mine firbente. Dette skyldes nok dels at jeg bor litt ustrategisk til, samt at jeg har endel "sperrer" mot å skulle delta i og melde meg på konkurranser. Men jeg har likevel brukt mange mange timer på hundene mine, mange mange.... Santi og Kaisa er jo først og fremst familiemedlemmer og turkamerater. Og vi har hatt veldig mange flotte turer sammen, i all slags vær. Turterreng har vi like utenfor døra, kjører jeg ti minutter er vi på fjellet. Det er sjelden vi møter noen på vår vei, kanskje noen synes det høres herlig ut?
Vi prøver å benytte oss av Farsund og Lyngdal hundeklubbs "treninger " i ridehallen vinterstid. Jeg skulle gjerne ha flyttet hele Eiken litt nærmere Kristiansand, eller motsatt!, slik at det ble lettere for oss å delta på treninger og kurs i regi av retrieverklubben. Når turen nærmer seg to timer blir det en smule langt, særlig med en hund som ikke elsker bilturer.
Kaisa har vært på en utstilling, - som vi rakk med et nødskrik...
Og sist, men ikke minst, så har Santi hatt valpekull med Touch Of Shadow Av Vervik. Dette kullet ble jo en noe dramatisk opplevelse, med mange nye erfaringer.
Som en oppsummering så tror jeg hundene har hatt et fint år her oppe på Meland- og eieren har vel ikke hatt det så aller verst hun heller:-)

Men nå er det nytt år og nye muligheter! I formiddag hadde vi en fin tur i skogen, godt å komme seg tidlig ut første januar.... Her er noen glimt fra turen vår.
Kaisa i kjent stil!!



Santi begynner å få pels igjen, men halen har en lang vei å gå:-))
Her var det noe veldig spennende som absolutt bør graves frem!

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder!!! Ønsker deg ett godt hundeår i 2011!!!!

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder!
    Ønsker dere et godt nytt år..måtte det inneholde maaange fine valper:)

    SvarSlett