VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



lørdag 15. desember 2012

Uvær!


Så kom uværet til Agder! I dag har snøværet tatt seg opp, det blåser heftig og snøen samler seg i store ufremkommelige fenner. Vi har nok ikke fått like store nedbørsmengder som i Rogaland,- eller så er vi kanskje mere vant med slikt snøvær. Det blåser og fokker slik at det er null sikt ute.
Jeg hadde planlagt å hente juletreet vårt i dag. Det var liksom denne dagen som passet dersom vi skulle fått det opp i stua noen dager før jul. En bagatell å utsette slikt tenker du kanskje, mens mennesker sitter snøfast og ikke kommer seg hjem i det hele tatt. Jauda, jeg er bare litt sånn petimetermenneske når det gjelder å få treet i hus innen planlagt tid...om du skjønner?
Vel, det er nok bare å smøre seg med tålmodighet og vente på at vinden stilner.

Og kanskje fører dårlig vær og innesnødde mennesker til at kjøperne tar veien til
Hundens Netthandel? Det hade jo vært veldig hyggelig:) Jeg synes å merke at fri frakt er forlokkende på kundene. Kommer virkelig til å vurdere om jeg holde fast ved dette på nyåret også, jeg har selv handlet endel julegaver på nett,- ikke alle butikker er like brukervennlige. Det dukker opp kostnader og alternativer her og der. Og når pakken kommer så hadde de ikke alt på lager likevel.Og man får feil varer. Slikt er både ergelig og tidkrevende, og jeg må vokte meg vel for ikke å havne i slikt rot. Dersom du har tips til hva som kunne gjort butikken min bedre,- jeg hører gjerne fra deg!!

Og nå snør og blåser det enda mer.....og vi som har barn som skal avgårde til nabokommunen i kveld.....


Kaisa i tet, gjennom snøfonna.





Det er godt å få lov til å nyte sofaen litt....
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar