VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



fredag 1. februar 2013

Så var det jammenmeg blitt fredag igjen! Til og med 1. februar. Jeg ser absolutt frem til vår og lysere kvelder og morgener!  Siden jeg har begynt å jobbe litt på Evje har det blitt noen kilometre å pendle. Jeg må stå opp før hanen galer og snirkler meg frem på isete veier. Men nå går det mot vår og bare veier,- selv om det ofte kommer endel snø i mars....
I dag hadde jeg imidlertid fri fra jobb. Sola skinte, det var vindstille og helt nydelig. Arvid var også hjemme i dag og jeg pakket sekken med niste og kakao.
Santi og Kaisa blir yr av forventnig når vi tar på oss turklær. Ja, Kaisa blir faktisk plagsomt yr og stresset, hun løper rundt pg "prater" om hvor gøy dette skal bli! Når vi åpner bilen hopper hun straks inn for å være helt sikker på at ingen drar uten henne. Santi liker ikke den nye trange lille bilen vår. Hun sitter langt unna og ser på, men har selvsagt like lyst til å være med. Når vi tar på henne båndet hopper hun lydig inn i bilen og stålsetter seg.
Vi hadde en nydelig gåtur på Haddelandsheia. Som vanlig fikk vi lyst på å eie ei koselig hytte....
Her er noen stemningsbilder fra en fin tur på en helt vanlig fredag!! Slike dager husker man lenge lenge.....
Der glemte jeg nesten å legge igjen en link til Hundens Netthandel! Jeg har fått inn flere nye produkter, følg linken og se under "nyheter."



Kaisa nyter utsikten!
 
 
 
 
 
 
 
Å, så godt å bli klødd litt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Santi slikker den tomme kakaokoppen:))
 
 
 
 
 
 
Joda, goldener kan tigge, særlig når de vet at det vanker rester til slutt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Mmmmm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar