VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



tirsdag 1. mars 2011

Første Vårdag!

Vi skriver første mars, første vårdag!!
Skolen har vinterferie ,ingen lekser, prøver, innleveringer, slit og strev.....Selv om jeg har permisjon fra skolen dette året har jeg fått feriefølelse:-)
Sola seiret over tåkeskyene i dag,- det dryppet fra taket, gradestokken krøp over null, asfalten begynte å bli tørr- fantastisk!

Mandag hadde jeg og Arvid en fin skitur innover fra Rudlende. Sola skinte en god stund, men da vi nærmet oss toppen kom tåka sigende og det ble en nesten trolsk stemning.


Her var det gøy å springe!
Vår isbjørn-golden....


Sola kom nesten gjennom..


Santi er aldri overbegeistret for å hoppe inn i bilen, -det er kun når vi er på totalt ukjente trakter at hun gladelig hopper inn av frykt for å bli forlatt. Men etter turslutt på kjente trakter, nei da går hun med musesteg opp til bilen, eller gjør som her: Legger seg i bunnen av bakken og venter på at vi kommer kjørende...Da blir hun med:-) Kan du skimte Santi nederst i bakken?

Av og til tar jeg med meg noe varmt å drikke på tur. Det er koselig å sitte i skogen og nippe til varm kakao. Hundene legger seg tett rundt meg eller finner en kvist å gnage på. Santi er den som pleier å ligge nærmest meg, hun håper alltid at det skal ramle noe godt ut av sekken som hun kan lure til seg!

1 kommentar: