VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



mandag 5. november 2012

Fine øyne!

I kveld har Kaisa vært og lyst øynene sine for å være sikker på at de fortsatt er fri og fine til hun forhåpentligvis blir mor igjen. Jeg regnet med og håpte  sterkt at alt var fint denne gangen også. Retrieverklubben krever at hunden skal ha en attest som er yngre enn ett år ved paring,- dermed  måtte vi raske litt på med å få lyst øynene hennes. Ting kan endre seg med årene. MEN, hun var heldigvis helt fin:-))
Å skrive blogg har sine fordeler, det er ei fin dagbok og huskeliste for når siste løpetid var. Jeg har regnet og funnet ut at Santi og Kaisa hadde sist løpetid første ukene i mars. Det er dermed åtte måneder siden forrige gang, og ikke så unormalt som jeg først trodde. Kaisa har imidlertid ikke begynt enda, men høyst sannsynlig så løper hun også sanrt.- Om hun ikke har tenkt å pine meg litt, er aldri godt å vite med den luringen.
Nærmeste sted for øyelysing er enten Bryne eller Grimstad. Denne gangen ble det Bryne, ca 2.5 timers kjøretur. Hvem som var sjåfør? Hm, det var nok min gode oppdretterassistent Arvid ....!!!
Jeg skulle på et kurs i mandal,trodde jeg. Men da jeg kom frem var døra låst og ingen å se. Om det skyldes en tidlig Alzheimer eller gal beskjed,- ikke vet jeg. Det ble iallefall noen gode mil tur-retur. Er det rart kilometrene på bilene våre stiger i skremmende fart? Men det er verd det, iallefall når øynene er fine!

1 kommentar:

  1. Så nydelig frøken du har! Så bra at hun var fin i øynene, vi skal snart lyse vi også, og jeg håper det går bra med oss også!

    SvarSlett