VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



fredag 16. november 2012

Fredag,- igjen! Etter en soldag i går ,som åpenbarte hvor mye snusk som befant seg på gulvene, har regnet atter falt ned over Meland. Jeg begynner å lengte etter kuldegrader og vinter. Alt er så bløtt så bløtt. Bløte pelser, bløte poter, bløte gulv....
Musedramaet ser ut til å gi seg, det som lukter er sikkert i ferd med å tørke opp til intet. Vi tømmer fortsatt feller på det øverste kryploftet, men kjelleren har jeg igjen våget meg ned i:)
Torsdag var jeg og Kaisa i Lyngdal på trening i hallen på Kvavik. Det er bronsemerket i lydighet som er "målet" for treningene. Nå er ikke jeg en hundeeier som higer etter å konkurrere,- men jeg liker å komme sammen med andre og trene. Kaisa synes det er gjevt å komme til nye områder, hun har svært godt av å lufte seg utenfor Eikens skoger. Det var åtte hunder i går, virker som om det begynner å bli litt liv og engasjement i klubben igjen- bra!
Santi var hjemme fordi jeg kjørte den nyinnkjøpte bittelille bilen vår. Der var det kun plass til en stk. golden. Vi er avhengige av to biler,- og begge skal helst ha plass til en hund eller to. 
Kaisa var litt betenkt over å hoppe inn i buret som vi klarte å presse inn,- men med en leverbit som lokkemiddel var saken grei...
Kaisa er fortsatt en god hund å trene. Lett og nett og kjapp. Men det er klart, man skal ikke holde på for lenge av gangen før det er tid for en pause...
Når vi kommer hjem lukter Santi nysgjerrig på Kaisa. "Hvor har du vært nå, jenta mi?" Neste gang bytter jeg bil og tar med Santi også, det er jo kjedelig å bli forlatt hjemme og gå glipp av morroa!
Kaisa har ikke fått løpetid enda. Det er jo gjerne slik, når en venter på noe så skjer det ikke. jeg følger selvsagt nøye med, men nå er det gått over tre uker siden Santi begynte og ingen tegn til at kaisa vil følge etter. Bare å smøre seg med tålmodighet!
Jeg har bestemt meg for å stå på stand med Hundens Netthandel når det er tenning av julegran om to uker. Spennende og nytt å selge fra egen butikk! Jeg er egentlig ikke et menneske som higer etter pr og oppmerksomhet. Men brått må jeg stå på som bare for å markedsføre butikken min. Det er uvant og utfordrende...! Samtidig må jeg jobbe intenst for at potensielle kjøpere skal finne butikken min i mylderet på google. Det er en stooor vitenskap og jeg vet så bittelite. Samtidig så er det utrolig morro å lære nytt innenfor helt nye områder. Apropo markedsføring og reklame så ble jeg intervjuet av en lokal ny nettside i Eiken, eikeninfo.http://www.eikeninfo.no/naer-bilder/ny-dyrebutikk-i-eiken/
Første telefonintervju på 42 år...!
Med bilde av Santi og Kaisa i avslappende possisjon etter tur til Kvassås vil jeg ønske deg ei riktig god helg,- med eller uten en firbent bestevenn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar