VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



fredag 2. november 2012

Rabattkode!

Endelig fredag!?
Ukedagene flyr avgårde, plutselig var det jammen fredag igjen.  Siden det er helg og jeg fortsatt er i butikkåpningsmodus vil jeg gjerne gi en liten påskjønnelse til nettopp deg! Heeele helgen kan du bruke rabattkoden    helg     i nettbutikken. Mandags morgen er den borte,...så...... 
Helgen til to og firbente her i huset vil forhåpentligvis bli brukt til litt tur i et kanskje makabert vær.....Jeg sier forhåpentligvis,  mitt stakkars legeme har fått besøk av ett eller annet virus som ikke vil gi helt slipp. Men jeg kan jo alltids sparke ut Arvid:)
Snøen er borte, søla tilbake,mørke dager.men hvem er alltid like glade? Jepp, Santi og Kaisa. Kaisa har forresten ikke startet noen løpetid enda, men det sjekkes jevnlig. Kan jo være hun drøyer noen uker, -hun pleier å være mere oppe i pels når løpetida slår til. Vi får se, vi får se. Ha ei super helg!

PS:Klarer ikke laste opp bilder i dag, merkelig....grrr....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar