VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



lørdag 18. juni 2011

Det nærmer seg...

Bare en liten statusoppdatering for dem som følger spent med!
Nå nærmer det seg fødsel. Men jeg prøver likevel å ta det heeelt med ro....
I dag ble jeg våkna av Kaisa klokka 6. Hun måtte ut på do, og var litt forvirret. Jeg tok likegodt tempraturen, den var på 37.0. Jeg prøvde, forgjeves, å få litt mere søvn. Samtidig som jeg tok innover meg at det nok er på tide å flytte ned i ganga og brette ut min nyinnkjøpte IKEA klappseng,- (utstillingsmodellen som jeg fikk grint til meg siden de selvsagt var tomme på lager.)
Klokka 10.00 var temperaturen sunket til 36.5. Ho har i dag for første gang begynt å grave huler i hagen, vært litt urolig, men likevel ikke så mye pesing som man kan forvente når de er i oppblokkingen. I skrivende stund ligger hun og slapper av,- og temperaturen har steget til like over37. Så vi får se. Jeg har en liten magefølelese på fødsel natt til mandag,- men hvem vet, kanskje før. Muligens har hun ikke hatt det største temperaturfallet enda. En kan blit litt tussete av disse målingene....Kaisa synes heldigvis det er helt ok, hun liker jo best å ligge på siden og bli klødd. Om jeg tar tempen samtidig går visst helt greit:-)
Så nå er det bare å krysse fingre og tær og håpe på at alt snart er vel overstått........!!

2 kommentarer: