VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



tirsdag 19. juli 2011



Jeg er så glad for at valpene er fire uker- og ikke sju. Glad for at de enda ikke har stort behov for å oppholde seg utendørs, for maken til regnvær som vi har hatt de siste dagene !! Det var visst 50 år siden forrige julidag det hadde regnet så mye, - så jeg har aldri i mitt liv opplevd slike mengder av kaldt regn på såpass kort tid. Fysj! Jeg har bestemt meg for å ikke bli værsyk(!), men nå kunne vi godt hatt en smule sol og varme...

Valpene får stadig noen turer innom stua i de(få)våkne periodene. Første gangen var det selvsagt litt skummelt, nå koser de seg mer og mer. Santi lurer seg bortpå, forsiktig, for hun har fått klar beskjed fra Kaisa om å ikke gjøre for mye ut av bestemorgjerningene sine. Kaisa blir også mer og mer fortrolig med at barna hennes får oppleve nye steder i huset,- og kan gå fra dem i trygg forvissing om at intet vondt hender. Men hun liker godt å ligge rundt barna sine, styrer og steller. Hun får løpe endel løs på tur nå, noe som sikkert er nydelig. I skrivende stund er Arvid på fjelltur med Santi, mens Kaisa er hjemme. Hun hadde veeeldig lyst til å bli med, men turen var litt for lang denne gang:-)

Jeg har prøvd å ordne noen hodebilder av de nydelige. Ståbilder kommer forhåpentligvis litt seinere....

Her er barna:

Jente,merket nakke
jente, størst


Jente, umerket





Gutt, størst

Minste gutt

1 kommentar:

  1. Så fine de er! Isbjørnalder:) Tror vi må få komme opp en tur på lørdag:) Klem

    SvarSlett