VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



lørdag 6. april 2013

6. april, og det er snø i lufta.....men vi må ikke miste håpet om at våren virkelig skal komme.Og snøen har minket, snart er tunet fritt for snø. Det har blirr mer søle i pelsen og sand på gulvet, et sikkert vårtegn!
I går fikk jeg akutt behov for å lufte meg litt, må jo benytte anledningen nå før valpene kommer.... Jeg fikk med meg både Silje og Arvid på en liten Kristiansand tur. Av og til er det bare nyyydelig å rusle rundt i butikker uten egentlig å måtte kjøpe så mye:) Men det viktigste ble handlet, litt vom til å blande i maten til Kaisa som fortsatt ikke vil spise den vanlige maten sin
.

 
Dette satte hun stor pris på, så det blir nok litt blanding i dagene fremover. Hun er i fin form, glad og fornøyd, pratet masse da vi kom hjem fra Kristiansand - det hadde visst skjedd riktig så mye mens vi var borte. For dere som ikke kjenner Kaisa så liker hun godt å prate, mmmmmmmmMMMMmmmmmm, og så hiver hun seg gjerne rund med alle fire bein i været og sier iiiiiiiihhhhhhhh. Ekstra godt er det å prate med noe i munnen. En golden må gjerne ha noe i munnen ved enhver hilsing. Siljes nye sko var fine å bære på i dag morges. Jeg har selvsagt satt de pent på plass etterpå da Kaisa ikke er like flink til det.
Ellers er det mye valp i hodet mitt for tida....mailing med valpekjøpere, telefonsamtale med valpekjøpere, tanker om valpeliste +++
Jeg skal prøve å måle magen til Kaisa regelmessig  denne gang Hun er nå, like bak ribbeina- håper jeg klarer å måle på samme sted hver gang, 68 cm. Og 38 dager drektig.
Det er lett å kjenne magen hennes, særlig når hun sitter, ligger på ryggen eller står på to.
Kanskje dere kan se at hun har mista midtlinjen litt? Og at tunet begynner å bli fritt for snø....??
 

2 kommentarer:

  1. Hun er såå fin! :) Vi var i Mandal i påskeferien, og jeg hadde skikkelig lyst til å svippe innom deg en tur. Men trøtte, slitne unger gjorde at vi dro rett hjem. Kanskje neste gang? ;) -Kristine-

    SvarSlett
  2. Ja, neste gang MÅ du stikke innom:))) Alt for lenge siden sist nå! Men skjønner godt at det er godt å komme hjem med trøtte unger etter påskeferie:)

    SvarSlett