VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



mandag 29. april 2013

Dag 61..

Jeg må bare si til alle som venter, at det gjør vi også....Kaisa er fortsatt rolig, tempen 37.2 i dag. Det sparker så godt i magen, når hun ligger på rygg kan vi se hvordan det velter rundt der inne i den stramme magen.
Det ble jobb på meg i dag,- og kanskje i morgen også. Men så satser jeg virkelig på at det begynner å skje noe alvorlig her!
Hun sov rolig i natt, har ikke noe behov for å ut på do enda. Jeg vet ikke om Arvid sov like godt, men han klager ikke, tjihi.
Jeg må takke for kullnavnforslag jeg har fått, jeg har nesten landet på et alternativ,- men må nesten se gjengen før det blir endelig! Det er litt utenkelig at jeg faktisk skal se dem om få dager, men sånn er det, har sjelden hørt om en hund som går evig drektig!
Ha en fin kveld, nå skal jeg lufte dama litt og se om vi kan få litt fart på sakene snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar