VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



søndag 21. april 2013

vokser og vokser...

En liten kort oppdatering fra "drektighetsboblen". 53 dager, nå begynner de "sikre" dagene å bli færre og færre....Hun vokser bra, hodet blir mindre og mindre:)
Valpekassa er vasket og satt på plass. Jeg begynner å samle sammen alt man trenger før fødsel, kluter, tepper, tisselaken osv. Denne uka må jeg få hamstret litt melkeerstatning sånn i tilfelle, pluss endel annet som jeg ikke får tak i på coopen.
Det sparker godt, jeg har flere ganger sett det sparke uten å kjenne på magen. Enten er det mange, eller så er de store,- eller kanskje de er en livlig gjeng?
Nå håper jeg inderlig det ikke skjer noe uforutsett den siste uka, jeg vil ha de i magen så nærme termin som mulig. Denne gangen var det bare en paring og derfor litt lettere å anta at hun virkelig er på dag 53.
Om jeg slapper av og nyter friheten? Tja, det slappe av-genet har visst gjemt seg godt hos meg. For å si det slik, jeg er ikke typen som trenger kaffe for å holde meg våken når fødselen setter i gang.... Men jeg prøver å ta alt heeeelt rolig, skal jobbe litt ekstra denne uka for å kunne "bytte" litt på jobbdagene når fødselen tar til. Kaisa er iallefall i fin form, mye soving og kosing, spiser ganske bra og har det helt fint:))

Ikke tvil om at snuppa blir litt bortskjemt av far i huset!

Neimen, slik kan man vel ikke ståååå?

 
 
Bedre å stille seg opp aleine. Synes du ser litt sløv ut Kaisa?
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Fineste Kaisa:) Godt å høre at alt er bra med henne. Spennende med de små som sparker;-)

    Charlotte & Thomas

    SvarSlett