VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



torsdag 16. september 2010

16.september

Nok en rolig natt og en rolig dag. Det kan se ut som om Santi har litt sammentreknnger i livmora om formiddagen, da har ho veldig lyst til å grave ute i hula si. Det får ho dessverre ikke lov til da jeg er redd for at det skal komme skitten jord i sårkanten. Såret er jo ikke grodd, men det ser rimelig fint ut. Litt fuktig helt bakerst, det er vanskelig å få luftet det nok da hun har såpass store jurkjertler som "lukker" seg sammen rindt stingene. Vi pleier å føne henne av og til, for å tørke det opp. Virker som om hun nyter akkurat det!

I dag var jegborte noen timer, Arvid hadde fri fra jobb og var "valpevakt". Og det var nesten så jeg kunne se at de hadde vokst da jeg kom hjem! Jeg er glad for hvert døgn som går nå, jeg glemmer jo ikke at vi i forrige kull mistet en valp i den første uka. Jeg har INGEN å miste !

Det er ikke mye skitt å finne i valpekassa, Santi tar jo det som er av vått og tørt. Men hun røyter endel, og det blir mye hår. Dermed må jeg bytte en til to ganger om dagen. Da legger jeg valpene i ei lita kurv. De sovner straks og er jo heeeelt til å spise opp!!


2 kommentarer:

  1. Huff så tungvint det må være med det keisersnittet..Men det viktigste var jo at alt gikk bra da..Så får en heller ta den bøygen! Vokse fort ja..Det er vel bare begynnelsen..Mine har godt over fordoblet vekta si nå, på dag 8...det er jo helt vilt!

    SvarSlett
  2. Herlig bilde:)Spesielt fine de to her, sukk... Kansje vi kan få det til hjemmesiden vår?
    Hilsen fra Sandefjord

    SvarSlett