VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



tirsdag 28. september 2010

Nå merkes det at øyne og ører blir mer og mer virksomme. Det begynner å bli mulig å oppnå en viss kontakt med de små vidunderne. Når jeg legger meg ned i kassa hender det at de kommer stotrende mot meg på ustøe ben og prøver å gripe tak med den tannløse munnen . Litt famlende slossing/dytting har de også fosøkt seg på. Veldig morro å følge utviklingen nå!
Også den største klarer nå å stable seg på bena. Det er langt fra stødig, men det går framover! Hun veier allerede 1.9 kg, så det er jo litt å holde styr på:-) Den andre er 1.5, så hun er fin på størrelsen hun også.

Santi har vært med på en skogstur i dag. Tempoet øker betraktelig når vi vender nesa hjemover, hun er ei god hønemor og har full kontroll på det meste i valpekassa. Heldigvis.Her er noen glimt fra prinsessene, 16 dager gamle.
Fortsatt soves det veldig mye, stort sett hele tida...Her tror jeg det er størstejenta som tar nok en lur.

Det beste er å ligge under kanten på valpekassa.


Gjesp,det var visst litt slitsomt å bli holdt...
Øynene blir klarere og klarere. Neglene trenger enda en stuss ser jeg:-)


3 kommentarer:

  1. Sååå fine de blir, Vil ha en jeg og...

    SvarSlett
  2. Så herlige de er! Kommer til å bli store og flotte :) Godt å høre at alt går bra.

    SvarSlett
  3. Kjempefine:) Og vi gleder oss veeeldig:)

    SvarSlett