VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



torsdag 23. september 2010

23.september


Valper er bare nydelige. En kan sitte og se og se og se, på at de ikke gjør noe annet enn å sove med rykninger i kroppen som alle friske valper har. De er jo rimelig store, og jeg har jo lest om valper som har vanskelig for å komme seg på beina på grunn av en noe stor vekt i forhold til muskelmasse. Svømmere kalles de....Men jeg ser heldigvis at de stiver opp frambeina og prøver også med bakbeina. Av og til legger jeg de over på siden og "styrer" litt med dem. Med bare to i kullet har de det meste uten at de trenger å kjempe så mye for å få det,- uten å bevege seg så utrolig mye. Men de er på rett vei, er nok ikke lenge til de stavrer rundt med øynene åpne.Her er minstejenta i godt driv!
Å ta bilde av øynene viste seg å være vanskelig. Jeg bruker jo ikke blitz og det er vanskelig å få bildet klart når det er bevegelse. Men jeg har nå gjort et tappert forsøk.

I morgen skal Santi til dyrlegen og sjekke stingene, mye mulig de blir fjernet. Heldigvis har det gått bra med jurene hennes, ingen betennelse og nok melk:-))Ormekur fikk hun også i dag, så vi steller godt med ho mor:-)
Dere får ha en god fredag- og prøve å stresse helt ned, noe disse er gode på!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar