VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



lørdag 11. mai 2013

En liten filmsnutt.

Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Da jeg måtte ta i bruk det gamle kameraet mitt fant jeg ut at der kan jeg jo filme:) Så da kan det speilrefleksegreia bare ta kveld, det er jo kjekt med en film iblant av de fantastiske, ikke sant?

Her har Kaisa nettopp kommet tilbake fra en liten 2 km tur. I dette griseværet så blir det endel tørking før hun er respektabel til å legge seg hos de små, kan jo ikke dra med seg all verdens skit og lort.

Apropo skit, Kaisa sin mage er nå 100 %, vi hadde noen løse mager i dag tidlig, men nå håper jeg det begynner å stabilisere seg. Så da er det tid for markkur. De får kur 4 ganger hos meg, og så fortsetter  behandlingen i deres nye hjem. Kaisa skal også få en dose Banmint nå.

De blir mer og mer hunder, det er ikke lenge til øynene begynner å glippe. I dag sovnet en liten gutt i armkroken min da jeg la meg i kassa. Det er slike øyeblikk som gjør at man glemmer løse mager og lite soving. Men tenk, i natt fikk jeg en hel natt søvn i senga mi. Det var nyyydelig. Det går veldig fint om natta, så nå tror jeg snart vi klapper sammen Ikea senga for denne gang:)))

Håper jeg får til å laste opp denne filmsnutten. Den mangler lukt, men har litt lyd

 
 
 
.
 

2 kommentarer:

  1. Så gøy med en liten videosnutt! De er jo bare så nusselige:)! Ble noen blanke øyne her nå ja! ;)

    Thomas & Charlotte.

    SvarSlett
  2. Endelig hjemme, så vi fikk sett filmsnutten - nettet er for dårlig på hytta, så det lot seg ikke gjøre. Igjen - tusen takk!! Blir varm langt inn i hjerterota her.

    Amund, Arvid og Sissel (",)

    SvarSlett