VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



tirsdag 14. mai 2013

Nok en dag på jobb, med Arvid som valpefar. Men i morgen blir det min tur til å være hjemme med de fantastiske små:)  De begynner virkelig å bli flinke til å karre seg avgårde på avstivede bein. Det er sjangling og falling, men fremover kommer de. Flere og flere holder på å åpne øynene, de er så blå og klare. De ser nok ikke så mye, og hørselen er enda ikke på plass. Det betyr at det ikke er noe problem å krype opp i kassa uten at de merker at jeg kommer. Dvs, hvis de er halvåkne så merker de definitivt når Kaisa kommer med melkebaren , da blir det liv i leiren. Men de som sover, de sover. Og de sover så tungt så tungt.
Jeg har en liten filmsnutt fra en liten matservering like etter at Kaisa og jeg hadde en tur mellom haggelbygene!! Hun peser litt og virker egentlig ikke så veldig motivert på å amme, det kan jeg se av måten hun ligger på. Men som dere ser så karer de seg frem til spenene, og hører dere godt etter kan dere høre at de svelger:)

 
 
 
Jeg tror bestemt at både valpene og Kaisa har noen gode dager nå...
 
 



1 kommentar:

  1. Oii, haha - for noen søte lyder! Skal si de er ivrige etter å få mat:) Så kjekt med film!

    Thomas & Charlotte.

    SvarSlett