VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



mandag 13. mai 2013

Vanlig mandag.

Så ble det vanlig mandag, med jobb på Evje. Arvid tok en av de siste nattevaktene våre, sovende, så jeg fikk nyte senga mi. Da jeg kom ned i dag luktet det heldigvis ikke diare og løse mager, alle sov i den skjønneste ro. Så nå  begynner det virkelig å roe seg.
Jeg fikk oppdatering på jobb fra Arvid med bilde av alle sju som lå strødd i kassa, gode og mette. Måtte jo selvsagt vise kollegaene mine alle de 7 barnebarna....er det ikke slik man pleier å gjøre det? Hvem sier at barnebarn med to bein er så mye mer sjarmerende??
Godt å lufte seg litt på jobb, men godt å komme hjem igjen, det var jo nesten så de hadde vokst!
Apparatet mitt er helt elendig, jeg klarer ikke å få vist hvor nydelige de egentlig er. Men litt må valpekjøperne ha å glede seg til når de skal komme og se?
Øynene begynner å sprekke opp på flere, det er sååå nydelig.

Gutt med små øyesprekker på mors labb:)
 
Iherdig jente i matfatet!
 
Sovende gutt. De er jo så dorske disse guttene:))
 
 

1 kommentar:

  1. Amund fikk se og lese like før han la seg - sovnet med et salig smil rundt munnen. Vi gleder oss!
    Godt å høre at magene har roet seg - ingen fare med apparatet - vi ser godt. Fantastisk vakre!!
    Er liiiiit misunnelig på de som skal se på nurkene og mamsen om en stund, men heldigvis går tiden fort - skal snart bestille billetter nedover (",)

    Hilsen fra Hammerfest
    Amund, Arvid og Sissel

    SvarSlett