VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



mandag 6. mai 2013

Og dagene går....

Jeg har valpepermisjon fra jobb denne uka. Og siden barna er så rolige og greie får jeg god tid til å legge inn noen bilder i dag også. Da jeg skulle bytte tepper i kassa måtte de over i korga igjen. Merket godt at de har blitt mye større. Etterpå la jeg alle en tur i vekta før de ble lagt ned i valpekassa. Alle har økt, nå var guttene nærmere 700 gram og jentene ca 650 gram.

Pigmentene kommer bedre og bedre, og litt fargenyanser kan jeg også se, der er nok noen som blir litt mere gyldne. Men  like mørke som pappa Danny blir de nok ikke, til det har de lysere genene for stor innvirkning:)

Her er Kaisa godt i gang med en av dagens mange rumpevasker. Uten at hun slikker klarer de ikke gjøre fra seg, så her har hun en svært viktig jobb! En gutt som får gjennomgå på dette bildet.

 
Det soves i alle stillinger, her er to av jentene.
 
 
De er ganske så gode til å kravle seg fremover, dette blir nok en livat gjeng:))
 
 
 

1 kommentar:

  1. Takk for fine bilder!!! :) De er så herlige disse små:)

    Thomas & Charlotte.

    SvarSlett