VELKOMMEN TIL BLOGGEN VÅR!



torsdag 30. mai 2013

Endelig ute!






Valpene er fire uker, og endelig ble været så bra at de fikk komme ut i frisk luft!
Gjett om det var populært! Her var det ingen sutring, bare glade haler og undersøkende skritt på beina som blir mer og mer stødige.
Kaisa måtte inn og gi litt melk i starten, så syntes hun også at det var helt greit med de små ute på terassen.
Batteriene holder ikke lenge, snart gjorde alle seg klare til å sove. Hønemor Kristine syntes det kanskje var litt kjølig for dem å sove ute første gang, så de ble bært inn igjen for luren sin.
Men kvelden ble bare bedre og bedre, nydelig temperatur og vindstille.  Selvsagt måtte de små få kveldsmaten sin ute! Og ikke nok med det, etter at maten var fortært i det fri fikk de besøk av alle våre nabobarn . Spennende med mennesker som er litt midre enn oss!
Jeg hadde dessverre tatt ut minnekortet da jeg tok bilde av nabobesøket, beklager så mye nabobarn, neste gang skal jeg få dere med!!
Jo, nå er det mer og mer besøk. Til helga kommer noen av valpekjøperne på kikking, det blir veldig trivelig å hilse på dem som skal overta mine små fantastiske!! Og jeg tror de gleder seg veeeeldig...
 Dagene går unna, nå skal jeg ta meg litt kveldsmat før natta kaller. Ikke bare valpene som trenger litt mat og hvile....
Her er noen glimt fra første tur ute!


 
 
 
 
 
Her er beviset på at de har alle innstinkt i orden: Tær er gode å bite på...

 
 
 
 


 



 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar